همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم... xa0 چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه... xa0 خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم xa0 ولی بازم احساس می کنم نتونستم... xa0 یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟ xa0 ...