تا کی دل من چشم به در داشته باشد ؟
ای کاش کسی از او خبر داشته باشد
آن باد که آغشته به بوی نفس اوست
از کوچه ما کاش گذر داشته باشد
ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27