ماه خوبی ها....

خرید بک لینک

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه...

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم

ولی بازم احساس می کنم نتونستم...

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

تنهایی من باخدا...

ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال می‌کنید

برچسب: ماه,خوبی, نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:27

صفحه بندی