
خدایا شکرت که تورا دارم وشهدا وتنها نیستم فراموش نشدم خدایا شکرت توراسپاس میگویم که دربدترین لحظه هایم تنهایم نگذاشتی ومحبت خودت وشهدای عزیز را ازدلم نبردی دوباره انهارا دراغوش گرفتم خدارو شکر که شهیدی دیگر به من ارامش داد❤...
ادامه مطلب
شهدا شرمنده ایم که نتوانستیم راه تان راادامه دهیم شرمنده ایم که نتوانستیم همان باشیم که دوست داشتین...
ادامه مطلب