خدایا شکرت که تورا دارم وشهدا وتنها نیستم فراموش نشدم خدایا شکرت توراسپاس میگویم که دربدترین لحظه هایم تنهایم نگذاشتی ومحبت خودت وشهدای عزیز را ازدلم نبردی دوباره انهارا دراغوش گرفتم خدارو شکر که شهیدی دیگر به من ارامش داد❤ تنهایی من باخدا...
ما را در سایت تنهایی من باخدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100